Advarsel Denne hjemmeside bruger cookies. Tryk "Jeg accepterer" eller luk dette vindue for at acceptere vores politik.

Nespresso Professional “SMART“

ABONNEMENTSVILKÅR OG BETINGELSER

Gældende fra 1. februar 2020.

Introduktion

Disse vilkår og betingelser (’’Abonnementsbetingelserne’’) gælder, når en kunde opretter en NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ abonnementskontrakt, der inkluderer maskine (ny og forud brugt), installation, service, kaffe og kvartalvis levering (volumen afhænger af valg af abonnementsløsning). NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ er en nem og bekvem måde at leje en Nespresso Professional maskine, med et udvalg af kaffe i regelmæssige intervaller (kvartalvis).

Udover de generelle vilkår og betingelser (https://www.nespresso.premiumcoffee.dk/terms-and-conditions/), gælder disse specifikke vilkår og betingelser for kunder, der tilslutter sig Nespresso Professional ‘’SMART’’ løsningen, og valg af abonnementsløsninger. Her gælder disse særlige forhold frem for de generelle, i alt, hvad der kan være modstridende.

Premium Coffee Danmark (efternævnt “PC DK”) udlåner til kunden, baseret på en lejekontrakt, kaffemaskine(r) og kapselholder(e), som PC DK besidder ejendomsretten til. Kunden er forpligtet til at anvende produkter til maskinen, som er leveret af PC DK.

Ved leje af vores maskiner forpligter kunden sig til at benytte Nespresso Professionals eksklusive kaffekapsler, leveret af Nespresso til denne type maskine, i de vilkår, der er indgået i den beskrevne abonnementsløsning. PC DK kan ændre sin prisliste for abonnementsløsningen og informere kunden om denne ændring med et minimumsforskud på 30 dage, i hvilke tilfælde kunden kan opsige den forrige kontrakt inden for denne periode.

Når du opretter et NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ abonnement, dannes en kontrakt mellem:

Premium Coffee Denmark ApS (‘’Nespresso’’ eller ‘’vi’’), et firma registreret i Danmark (31426170), hvis adresse er på Rygaards Allé 133, 2900 Hellerup.

’’Virksomheden’’ eller ’’dig’’: enhver, der køber B2B produkter.

Nespresso forbeholder sig retten til ikke at acceptere din ansøgning, og der opstår ingen kontrakt mellem dig og Nespresso. Først når Nespresso har sendt dig en e-mail, der bekræfter detaljerne i dit abonnement.

Ved at oprette et Nespresso Professional ’’Smart’’ abonnement accepterer du disse abonnementsbetingelser og accepterer også, at Nespresso fakturerer kvartalvis.

Nespresso ’’SMART’’ abonnementer

Du kan vælge en af de følgende tre abonnementsmuligheder og maksimalt to abonnementsløsninger pr. CVR-nummer:

  1. ZENIUS ’SMART’ abonnement inkluderer: 600 kaffekapsler inkl. leveringsomkostninger (leveres hvert kvartal), lån af en ZENIUS Pro kaffemaskine (inklusiv installation) og et genanvendelses kit pr. år (kapacitet på 4.500 kapsler)
  2. MOMENTO 100 ’’SMART’’ abonnement inkluderer: 900 kaffekapsler inkl. leveringsomkostninger (leveres hvert kvartal), lån af en MOMENTO 100 kaffemaskine (inklusiv installation) og et genanvendelses kit pr. år (kapacitet på 4.500 kapsler)
  3. MOMENTO 200 ’’SMART’’ abonnement inkluderer: 1.500 kaffekapsler inkl. leveringsomkostninger (leveres hvert kvartal), lån af en MOMENTO 200 kaffemaskine (inklusiv installation) og et genanvendelses kit pr. år (kapacitet på 4.500 kapsler)

Hvis dit forbrug overstiger mængden af kapsler, der er inkluderet i din abonnementsløsning, kan du købe yderligere kapsler til kr. 2,95 pr. kapsel (mindst 50 kapsler pr. variant og mindst 300 kapsler pr. ordre). Fragt tilføjes yderligere ordren, som i øjeblikket er kr. 80 pr. ordre. Hvis ordren overstiger kr. 4.000 i værdi, er fragt gratis.

Opsigelse: På alle ovenstående Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnementsløsninger, kan du opsige 14 dage før næste kvartalsfornyelse uden yderligere gebyr. Opsigelsen kan ske via e-mail (info@nespresso-pro.dk) eller på telefon (+45 80 30 03 03).

Nespresso sigter mod at levere kvartalsvolumen 14 dage før den næste fornyelse (hver 2,5 måned). Når leveringen er arrangeret, underretter vi dig via e-mail om leveringsdatoen. Vi kan ikke garantere at levere på en bestemt dato. I tilfælde af, at en levering ikke kan ske på det forventede tidspunkt, vil Nespresso informere dig via e-mail eller telefon.

Produkter og priser

Detaljer om alle Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnementsløsninger og produkter vises på vores website.

Alle priser er eks. moms og inkl. forsendelse.

Ændring af abonnementsløsning

Uanset hvilken abonnementsløsning du vælger, kan du ændre din løsning hver 2,5 måned (før næste fornyelse) via telefon (+45 80 30 03 03) eller e-mail (info@nespresso-pro.dk). Enhver ændring, du foretager, vil blive implementeret så hurtigt som muligt.

Hvis et produkt, du har bestilt, ikke er tilgængeligt vil Nespresso give dig besked hurtigst muligt.

Betaling

Vi accepterer betaling med faktura kvartalvis, og betaling er 20 dage efter levering af varerne.

Forsendelse og levering

Produkterne sendes af UPS til den angivne leveringsadresse. Hvis kureren ikke kan levere en levering af produktet, vil der blive efterladt en meddelelse med et telefonnummer, der kan kontaktes for at arrangere ny leveringsdato.

Efterbehandlings service af produkter

Hvis et produkt på nogen måde er defekt, eller hvis du har spørgsmål eller klager over produkterne bedes du kontakte kundeservice via info@nespresso-pro.dk eller +45 80 30 03 03.

Opsigelse

Dit Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnement fortsætter, indtil du beslutter at opsige det.

Du kan opsige dit Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnement når som helst, som følger:

  • Du kan opsige dit Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnement uden forpligtelse af en eller anden grund, inden for 14 dage før hver kvartalsfornyelse via e-mail eller telefon.
  • Du bliver debiteret for den næste kvartalsperiode, hvis opsigelsen ikke udføres 14 dage før den næste kvartalsperiode.

Premium Coffee Danmark Aps 10/2017

Rygaards Allé 133, 2900 Hellerup Danmark