Gældende fra 1. februar 2020.
Med et førsteklasses design giver X4 dig mulighed for at holde folk trygge på en meget elegant og praktisk måde.
Disse vilkår og betingelser (’’Abonnementsbetingelserne’’) gælder, når en kunde opretter en NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ abonnementskontrakt, der inkluderer maskine (ny og forud brugt), installation, service, kaffe og kvartalvis levering (volumen afhænger af valg af abonnementsløsning). NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ er en nem og bekvem måde at leje en Nespresso Professional maskine, med et udvalg af kaffe i regelmæssige intervaller (kvartalvis).
Udover de generelle vilkår og betingelser (https://www.nespresso.premiumcoffee.dk/terms-and-conditions/), gælder disse specifikke vilkår og betingelser for kunder, der tilslutter sig Nespresso Professional ‘’SMART’’ løsningen, og valg af abonnementsløsninger. Her gælder disse særlige forhold frem for de generelle, i alt, hvad der kan være modstridende.
Premium Coffee Danmark (efternævnt “PC DK”) udlåner til kunden, baseret på en lejekontrakt, kaffemaskine(r) og kapselholder(e), som PC DK besidder ejendomsretten til. Kunden er forpligtet til at anvende produkter til maskinen, som er leveret af PC DK.
Ved leje af vores maskiner forpligter kunden sig til at benytte Nespresso Professionals eksklusive kaffekapsler, leveret af Nespresso til denne type maskine, i de vilkår, der er indgået i den beskrevne abonnementsløsning. PC DK kan ændre sin prisliste for abonnementsløsningen og informere kunden om denne ændring med et minimumsforskud på 30 dage, i hvilke tilfælde kunden kan opsige den forrige kontrakt inden for denne periode.
Når du opretter et NESPRESSO PROFESSIONAL ’’SMART’’ abonnement, dannes en kontrakt mellem:
Premium Coffee Denmark ApS (‘’Nespresso’’ eller ‘’vi’’), et firma registreret i Danmark (31426170), hvis adresse er på Rygaards Allé 133, 2900 Hellerup.
’’Virksomheden’’ eller ’’dig’’: enhver, der køber B2B produkter.
Nespresso forbeholder sig retten til ikke at acceptere din ansøgning, og der opstår ingen kontrakt mellem dig og Nespresso. Først når Nespresso har sendt dig en e-mail, der bekræfter detaljerne i dit abonnement.
Ved at oprette et Nespresso Professional ’’Smart’’ abonnement accepterer du disse abonnementsbetingelser og accepterer også, at Nespresso fakturerer kvartalvis.
Du kan vælge en af de følgende tre abonnementsmuligheder og maksimalt to abonnementsløsninger pr. CVR-nummer:
Hvis dit forbrug overstiger mængden af kapsler, der er inkluderet i din abonnementsløsning, kan du købe yderligere kapsler til kr. 2,95 pr. kapsel (mindst 50 kapsler pr. variant og mindst 300 kapsler pr. ordre). Fragt tilføjes yderligere ordren, som i øjeblikket er kr. 80 pr. ordre. Hvis ordren overstiger kr. 4.000 i værdi, er fragt gratis.
Opsigelse: På alle ovenstående Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnementsløsninger, kan du opsige 14 dage før næste kvartalsfornyelse uden yderligere gebyr. Opsigelsen kan ske via e-mail (info@nespresso-pro.dk) eller på telefon (+45 80 30 03 03).
Nespresso sigter mod at levere kvartalsvolumen 14 dage før den næste fornyelse (hver 2,5 måned). Når leveringen er arrangeret, underretter vi dig via e-mail om leveringsdatoen. Vi kan ikke garantere at levere på en bestemt dato. I tilfælde af, at en levering ikke kan ske på det forventede tidspunkt, vil Nespresso informere dig via e-mail eller telefon.
Detaljer om alle Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnementsløsninger og produkter vises på vores website.
Alle priser er eks. moms og inkl. forsendelse.
Uanset hvilken abonnementsløsning du vælger, kan du ændre din løsning hver 2,5 måned (før næste fornyelse) via telefon (+45 80 30 03 03) eller e-mail (info@nespresso-pro.dk). Enhver ændring, du foretager, vil blive implementeret så hurtigt som muligt.
Hvis et produkt, du har bestilt, ikke er tilgængeligt vil Nespresso give dig besked hurtigst muligt.
Vi accepterer betaling med faktura kvartalvis, og betaling er 20 dage efter levering af varerne.
Produkterne sendes af UPS til den angivne leveringsadresse. Hvis kureren ikke kan levere en levering af produktet, vil der blive efterladt en meddelelse med et telefonnummer, der kan kontaktes for at arrangere ny leveringsdato.
Hvis et produkt på nogen måde er defekt, eller hvis du har spørgsmål eller klager over produkterne bedes du kontakte kundeservice via info@nespresso-pro.dk eller +45 80 30 03 03.
Dit Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnement fortsætter, indtil du beslutter at opsige det.
Du kan opsige dit Nespresso Professional ’’SMART’’ abonnement når som helst, som følger:
Rygaards Allé 133, 2900 Hellerup Danmark